FANDOM

"Mroczniejszy od mroku, wyłaniający się z ciemności. Cień ukazany w świetle nauki."

— Tekst przy przywołaniu Kurogane.
Kurogane.png
Kurogane
Kanji

黑鐵

Rōmaji

Kurogane

Informacje
Klasyfikacja

Asura Machina

Lalka Pogrzebowa

Aki Kitsutaka (Kiedyś)
Misao Minakami

Handler

Tōru Kitsutaka (Kiedyś)
Tomoharu Natsume

Debiut
Anime

Odcinek 1

Kurogane jest Asura Machiną należącą do Tomoharu Natsume. Jego poprzednim handlerem była Tōru Kitsutaka. Jest bliźniaczą jednostką Shirogane.

Wygląd Edytuj

Z wyglądu przypomina rycerza. Jego pancerz jest koloru czarnego a wstawki na nim są koloru złotego.

Umiejętności Edytuj

Kontrola Grawitacji - może dowolnie panować nad grawitacją wokół siebie.

Kula Grawitacyjna - tworzy w swojej ręce kule, którą wystrzeliwuje w swojego przeciwnika. Jest zdolna przeciwstawić się Przecinaniu Przestrzeni używanej prze Shirogane.

Kurogane-Kai Edytuj

"Z kuźni mroczniejszej niż mrok. Jestem cieniem padającym na blask nauki."

— Tekst przy przywołaniu Kurogane-Kai.
Kurogane Kai.jpg
Kurogane-Kai
Kanji

黑鐵

Rōmaji

Kurogane-Kai

Informacje
Klasyfikacja

Asura Machina

Lalka Pogrzebowa

Misao Minakami

Handler

Tomoharu Natsume

Jest połączeniem Shirogane i Kurogane. Posiada taką samą moc jak Hagane. Wygląda tak samo jak Kurogane, z tym, że ma elementy pancerza Shirogane w jasnym kolorze.

Wygląd Edytuj

Kurogane po połączeniu z Persefoną.jpg

Kurogane-Kai po połączeniu z Persefoną

Po połączeniu z Shirogane, jego pancerz w kilku miejscach zmienia kolor na jasny, np. na ramionach i rękach.

Umiejętności Edytuj

Kontrola Przestrzeni - ma możliwość kontrolowania przestrzeni tak jak Hagane.

Kula Grawitacyjna - dalej może jej używać, lecz jest ona większa i potężniejsza.

Przecinanie Przestrzeni - po połączeniu z Kurogane i Shirogane może korzystać z miecza, by przeciąć otaczającą go przestrzeń.

Połączenie z chowańcem - gdy Tomoharu zostaje Asurą Cryin, może połączyć moc Asura Machiny z mocą chowańca. Podczas finałowej walki, łączy Kurogane z Persefoną, przez co pokryty jest płomieniami.

Engetsu - jest to ognisty miecz używany przez Kanade Takatsuki. Gdy połączył się z Persefoną i gdy Tomoharu połączył się z Kanade, w jego ręce pojawił się ognisty miecz. Używał wtedy stylu dwóch mieczy: w jednej Engetsu a w drugiej miecz Shirogane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki