FANDOM

Tomoharu I Świat.png
Tomoharu Natsume
Kanji

夏目 智春

Rōmaji

Natsume Tomoharu

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Pochodzenie

I Świat

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Status profesjonalny
Przynależność

Klub Naukowy (Założyciel)

Klasyfikacja

Handler

Asura Machina

Hagane

Status personalny
Status

Nie Żyje

Rodzina

Naotaka Natsume (Starszy Brat)

Szkoła

Liceum Rakurowa

Klasa

1-7

Pierwsze wystąpienie
Anime

Odcinek #19

Głosy
Seiyū

Miyu Irino

Koreański głos

Gyeng Su Hyeon

Tomoharu Natsume pochodzi z I Świata i przybył do drugiego, by uratować świat. Podawał się za starszego brata Tomoharu. Jest handlerem Hagane. Zostaje zabity przez Kagayakiego.

WyglądEdytuj

Jest starszą wersją Tomoharu Natsume. Ma długie włosy. Nosi płaszcz ze złotymi zdobieniami i szal.

OsobowośćEdytuj

Nie za wiele wiemy o jego osobowości, lecz ze słów jego brata jest taki sam jak Tomoharu Natsume z II Świata. Za wszelką cenę chce wypełnić swoje zadanie i nie zawaha się zabić kogoś kto niweczy jego plany.

Seria Asura CryinEdytuj

HistoriaEdytuj

Przybył do II Świata 4 lata przed wydarzeniami z serii, aby nadpisać istnienie jego odpowiednika. Jednak gdy przybył Tomoharu Natsume już nie żył, gdyż umarł w katastrofie samolotu. Misao uznała go za demona i poprosiła aby go ocalił za wszelką cenę. Używając mocy Hagane i duszy Misao udało mu się go ożywić a Misao stała się lalką pogrzebową Kurogane. Zaniósł go do szpitala, a sam gdzieś zniknął.

Inne WydarzeniaEdytuj

Jako Naotaka Natsume wędrował po świecie. Dał Shuri extraktor Kurogane, aby przekazała go Tomohoaru oraz spotkał Anie Fortune.

Maska Picasso i śmierćEdytuj

Gdy Maska Picasso ściga Tomohoaru informuje go, że Meiōtei zaraz wybuchnie. Potem pojawia się w kościele wyjawiając prawdę o sobie i o wydarzeniach sprzed 4 lat.

Gdy Tomohoaru zostaje zaatakowany w ruinach Meiōtei przybywa aby go uratować i zabić osobę, która przeszkadza w jego planach. Jednakże zostaje zastrzelony przez Tokiye i znika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki